a - Kopi_edited.jpg

Tenna

Jeg hedder Tenna. Jeg er indehaver og leder af Svømmeskolen.

​

Jeg er 47 år og har 3 skønne børn på 14, 18 og 21 år.

​

I 2015 overtog jeg Svømmeskolen efter Lise Raahauge Olsen. Lise grundlagde Svømmeskolen i 2003.

Igennem de sidste 19 år har Svømmeskolen lært mere en 4000 børn og voksne til at blive sikre svømmere. Vi har rigtig mange der har holdt ved i over 10 og sågar 15 år.

​

Jeg underviser omkring 350 elever om ugen og det er fantastisk at følge børn og voksne fra de startede til svømning og se og påvirke den kæmpe udvikling der gør dem til dygtige svømmere.

​

At overtage Svømmeskolen var en drøm der gik i opfyldelse efter at have undervist i mange år i forskellige klubber og private svømmeskoler. Jeg nyder hver eneste dag jeg går på arbejde. Jeg bliver så glad over alle de skønne børn og voksne der hver dag møder mig for at modtage min undervisning.

​

Jeg har svømmet hele mit liv og gør det selvfølgelig stadig. Jeg har igennem flere perioder modtaget undervisning af Mette Jakobsen. Det er fantastisk at lære af de bedste. Om sommeren hopper jeg i våddragten og skifter svømmehallens klorvand ud med Danmarks dejlige havvand.

​

Jeg er fuldt uddannet gennem Dansk Svømmeunion og DGI og har udover træneruddannelse også en række specialkurser bl.a vandskræk, open water, ocean rescue og børn med særlige behov. Jeg uddanner mig løbende via kurser og konferencer.

​

Jeg underviser i babysvømning, børn og voksne på alle niveauer samt i aquafitness.

Udover Svømmeskolen så er jeg også instruktør hos Fof hvor jeg underviser i vandgymnastik og svømning for voksne.

​

Jeg brænder for at gøre en forskel for hver enkelt elev. Alle skal opleve mig som en glad og smilende træner der leverer effektiv og kompetent undervisning. Alle elever skal ses og roses og alle elever skal udvikle sig hver gang. Det må aldrig være kedeligt at svømme hos mig, så min undervisning vil altid være meget varieret. Svømmeskolen er et sted for hele familien store som små uanset niveau.

​

I Svømmeskolen har vi et fantastisk team af dygtige trænere og hjælpetrænere der alle gør en fantastisk indsats for at lære fra sig, sprede glæde og tryghed på alle Svømmeskolens hold.