Babysvømning

Vi tilbyder babysvømning i Køge Svømmeland og i Borup.

​

At gå til babysvømning med sit barn handler først og fremmest om at I sammen skal opnå en fantastisk stund.

Tryghed giver tillid og tillid giver overskud til at være nysgerrig og lære.

Vi sikrer at både du og dit barn er trygge og at I altid er sammen om at opleve og udforske vandet.

Børn er forskellige, så vi tager altid udgangspunkt i det enkelte barn.

Læring og oplevelser er altid efter barnets præmisser. Dit barn spiller altid efter parathed en aktiv rolle hvor det sammen med dig udforsker vandet og dets egenskaber.

Babysvømning stimulerer dit barns sanser og muskulatur og giver barnet en fantastisk bevægelsesfrihed.

I får en fast instruktør  gennem hele forløbet. I vil lære om forskellige greb og øvelser der hjælper dit barn til at få den rette følelse i vandet og skabe de rette forudsætninger for god stimulering og dermed evnen til at lære at svømme senere i livet.

Dit barn er klar til at svømme når det vejer 4 kg og 8 uger gammel. Babyer bliver født på alle tider af året, og derfor kan du i Svømmeskolen starte når som helst, og ikke kun ved sæsonstart. Vi starter løbende nye hold.

​

Se vores video om babysvømning